понеділок, 23 січня 2012 р.

Координатор та керівник Проекту


Костюк Наталія Василівна 
- переможниця 2011 року в рамках  програми «Перший крок до успіху» та керівник проекту Центр розвитку молодіжних ініціатив”

Організація: ГО “Агенція європейських інновацій”
Дата народження: 07.05.1987р.
Рідне місто : Львів




Я дуже вдячна Програмі «Перший крок до успіху», яка дає шанс молодим лідеркам проявити свої лідерські здібності, розвиватися та досягати позитивних результатів.
Коли я дізналася, що стала однією з переможниць програми 2011 року, я була водночас і здивована і щаслива, оскільки нарешті зможу втілити свій Проект в життя.

 Перебування на зустрічі переможниць в Києві ще раз підштовхнула мене до того, що пора реалізовувати свою мрію та вірити в її користь суспільству. Я дуже дякую дівчатам, з якими познайомилася у Києві, а особливу подяку хочу висловити Анні Кононенко, яка є нашою підтримкою у втіленні наших ідей!!
Ця зустріч згуртувала нас, ми познайомилися, обмінялися контактами і тепер можемо спілкуватися, адже МИ отримала друзів по цілій Україні!!


Щодо моєї ідеї проекту, то йшла до неї дуже довго.
Ще з шкільної парти я помічала, як багато учнів не знають, що їм робити у вільний час. Багато хто з 11-ти класників не міг відповісти на запитання: куди ти ХОЧЕШ вступати після школи, а не туди, куди тебе ВЛАШТОВУЮТЬ батьки.
Тоді я і почала задавати собі питання: Хтось із них задумується над своїм майбутнім? Лише кожен десятий точно визначає свої цілі та пріоритети в житті, знає куди йому рухатися. Зараз багато молодих людей просто втратили інтерес до розвиваючих ігор, до самоосвіти, до розвитку. Вони не вірять у свої сили, не знають чим їм займатися у майбутньому, вони перестали мріяти і тим самим жити.Ця проблема відчувається, коли спілкуєшся з ними в університетах чи у школах і цікавишся, де вони проводить свій вільний час.
Тому, я хочу реалізувати проект, який би почав змінювати свідомість молоді, показав їм інструменти самовизначення, заставив їх мріяти.
Завдяки його реалізації я хочу почути їхні бажання, познайомити їх з такими як вони, однодумцями.


Тому, з Великим бажанням запрошую усіх бажаючих взяти участь у Проекті та долучитися до нашої команди!!
Всі бажаючі долучитися можуть писати сюди або на електронну адресу: centriniciatyv.lviv@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар