вівторок, 24 січня 2012 р.

10 правил, які допоможуть знайти своє Покликання в житті

       З самого раннього дитинства я хотіла бути лікарем, лікувати інших. І як дізналася потім, зазвичай діти у віці до 5 років ще пам'ятають, яку місію Душа вирішила виконувати в житті. Але зазвичай люди забувають це і потім з часом все життя згадують і шукають себе. Своє Призначення.
      І зараз я активно допомагаю іншим у цій справі: згадати ХТО Я Є? Знайти себе, свій Шлях, своє ЩАСТЯ ...
     Я сподіваюся, що мій досвід допоможе вам пройти цей шлях легше, знайти своє покликання і реалізувати свою місію життя швидше, ніж це вдалося мені.
     Тому я б хотіла коротко сформулювати 10 правил, які можуть допомогти знайти своє Покликання і ефективно його реалізувати.


Отже, «Місія здійсненна», якщо:


1. У вашому житті є справа, якою ви займаєтеся завжди з радістю і натхненням.
2. Ви можете займатися цим довго - роками, а швидше за все, і все життя.
3. У вас це завжди добре виходило, або ви просто робите це краще, ніж оточуючі.
4. Вам це настільки цікаво, що ви готові вкладати час і гроші в це заняття.
5. Ви слухаєте свій внутрішній голос і готові слідувати йому, навіть якщо це викликає нерозуміння або несхвалення інших людей.
6. Для вас важливіший сам процес, аніж результат.
7. У вас є план дій, і ви слідуєте йому.
8. Коли виникають труднощі, виходите з правила: «Немає невдач, є тільки зворотній зв'язок від світу».
9. Ви проявляєте наполегливість і продовжуєте йти вперед, навіть відчуваючи страх і невпевненість в результаті.
10. У вас є готовність змінюватися і трансформувати своє життя.
І останнє. Напевно, найголовніше, без чого все інше НЕ працює! ЦЕ приносить вам Радість!

Знайдіть таку справу у своєму житті. Це буде тією точкою опори, яка допоможе вам знайти свій унікальний Шлях, виконати свою Місію, втілити в життя найсміливіші мрії і принести радість у світ. Вірте собі і в себе!
І тоді - казка стане дійсністю!

Вірте у Свої сили і ніколи не переставай мріяти та позитивно мислити.
Адже рано чи пізно мрії та думки мають здатність матеріалізуватися і тут Ви вирішуєте, що ЦЕ буде!!

Немає коментарів:

Дописати коментар